X-FİLES

Yeniden görücüye çıktı bu güzel dizi.
Eski sezonlardan çok çok çok beğendiğim bir kaç bölümü vardı. 

(Özellikle Ajan Monica Reyes karakterinin paralel evrende dolaşan ve kadınların dillerini kesen deli psikopat bir adamın eline düşmesiyle ilgili bir bölüm vardı. Çok büyük heyecanla izlemiştim.)
***
Yeniden başlayınca izlemek düştü bize de. Çok beğendim.


Dana Scully teyzemiz hiç yaşlanmamış nedense. Davul gibi gerilmişti .(o eski halinden eser yok şimdi!)
***
Yeniden başlamasına gerçekten çok sevindim , mistik olaylar , uzayla ilgili farklı bakış açılarını görebildiğim için izlemekten büyük keyif duyuyorum.
***
Fakat gel gelelim eski bölümlerinde bazen pf deyip geçtiğimi hatırlıyorum, Uzayla ilgili ya da mistik gizemli bir şey gelişmediğinde resmen seyirciyi geçiştirmek için bölüm sıkıştırmışlar araya diyordum. Umarım yeni bölümlerde bunu yapmazlar. Çünkü böyle bu tarzda başka çok dizi yok. :(

-SON-


0 yorum :

Yorum Gönder

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? :)