Starwars -BATTLEFRONT

Herkese merhaba :)

Sabahın 5 ine kadar oynadığım online bir oyun var bu aralar. 
STARWARS - BATTLEFRONT.

Bu kadar abonesi olacağımı düşünmemiştim ama bu oyun beni delirtiyor ya !
Ben elimde avucumda ne silah ne bomba varsa hepsini düşmana atıyorum ama millet geliyor tek atıyor bana ! gel de çıldırma .

***
Ama ne yapayım işte yenilsem de yine de oynamaktan kendimi alamıyorum.
Hayatımı ele geçirmeye başladı , niye mi? 
Geçen gün erkek arkadaşıma tişört bakmaya gitmiştik, starwars tişörtlerinden 1 adet xsmall (bana) ve medium(ona) satın alıp çıktık.
huhuhu
***
Ama sanmayın ki filminin hayranıyım. Bu ne biçim film diye burun kıvırmışlığım var. Hele ki son film bana göre öğhyyy .

6,2 puan vermiştim filmi izledikten sonra :))

-SON-

0 yorum :

Yorum Gönder

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? :)