Topuklu Ayakkabının Ses Çıkarmasını Önlemek İçin :)


Herkese Merhabalar :)
Topuklu ayakkabılarımızı giydiğimizde çoğunda topuğun çıkardığı tak tak diye berbat bir ses vardır ya hani, işte o benim büyük bir sorunumdu :)
Çin işkencesi gibi , her adımınızda büyük bir gürültü kopar.
Çok yolunu aradım , nasıl engel olabilirim diye ayakkabıcı ayakkabıcı gezdim.
Hep geçici çözümler bulabildim. Hatta bir ara çıldırıp altına plastik bile yapıştırdım japonla :) :)

En sonunda
aliexpressten buldum derdimin dermanını. 4 çift plastigi 6 dolara satan bir mağazadan sipariş ettim. Dans ayakkabılarının altına ses çıkarmasını önlemek için takılıyormuş. İstanbulda da satan bir yer varmış. 60 liraya satıyordu. Ben de aliexpressten 4 parça plastiği sipariş ettim :)
Aylar beklerim sandım ama 20 günde elime ulaştı.
Plastikler şunlar.



İnce topuklar için 3 adet yollandı. 1 tanesi de kalın topuklu ayakkabılarınız veya botlarınız için. İşte bu da kalın topuklarınız için olanı:



Ayakkabılarıma takması çok kolay oldu. Sesi tamamen kesti :) çok çok mutlu oldum..
Satıcı yanında bir tane de hediye göndermiş :)
Bir tane de alsanız olur, giyeceğiniz ayakkabıya çıkarıp takabilirsiniz.
Fiyatı uygun diye bundan aldım :) 
Topuk koruyucu diye de arayabilirsiniz.
Gerçekten ses çıkartmaması dışında koruması da var. Çimlere batma , topuğun çivisinin çıkması ve koruma konusunda da işe yarıyor :)

Kesinlikle böyle bir derdiniz varsa mutlaka tavsiye ederim. 

Mutlu kalın :)

0 yorum :

Yorum Gönder

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? :)